söndag

Hej
Helgen har varit mycket händelserik måste jag nog säga. I fredags efter skolan fick jag skynda mig hem för att byta om jag fixa mig inför kvällen då jag och Gustav skulle på bio och se The Rum Diary (sjukt bra och rolig film, se den) samt åka på överraskningsfeset för Linn i sumpan. Kvällen var mycket mysig och rolig, jag och Gustav kom hem vid fyra och delade på en banan. Dagen efter var vi bakis (eller inte, men jag hade huvudvärk) vi gick till centrum och åt kebabrulle, orkade bara en halv var så vi tog med dom hem för att ha till lunch idag (sönda). Vi shoppade även lite när vi ändå var i centrum, jag köpte en fin klänning från H&M med fåglar på och ett par pyjamasshorts. Gustav köpte en snygg hoodie och lite saker på apoteket som botar baksmälla och dålig andedräkt, haha. Väl hemma i sängen igen kollade vi på New Girl, en mycket bra ny serie vi börjat kolla på. Vid halv fem blev det dags för mig att åka hem för Gustav skulle på födelsedagsmiddag och jag var inte välkommen. Väl hemma slängde jag mig in i duschen, åt middag, började fixa mig och fick sedan skjuts till Louise.

Mojje hade fest och alla skulle dit, dock hände det lite tråkigheter precis när vi kom så Louise och Tom drog. Jag parkerade min röv i soffan och var lite social sen kom äntligen Gustav och jag fick någon att pussa på. Kvällen var i överlag trevlig och vi var hemma vid fyra igen. När jag vaknade mådde jag ganska bra men orkade knappt röra mig ur sängen haha. Vi åt våra kebabrullar från igår och jag måste nog säga att de var godare idag, ska börja köpa hem kebabrullar och låta dom ligga i kylen över natten och sen värma dem i mikron och äta, brödet blir mycket slajmigare och godare då, och salladen+såsen är varm, mycket mycket smarrigt! Vi kollade lite serier men jag var tvungen att åka hem vid halv ett för de skulle ha kalas (som jag inte var välkommen på, haha). Började må illa som ett jävla as, mmin halsduk luktade malibou och jag hade jäger i håret. Tröck i mig yoghurt med flingor, mådde illa, åt lite äpplen, mådde illa, försökte kräkas - fungerade inte, mådde illa, åt en rostmacka med ost, mådde illa, la mig i sängen och stönade, somnade och slutade på så himla illa. Win, firade med resten av äppelbitarna och tuggummin.

Nu kollar jag på Chuck och väntar på att min fina pojkvän ska komma och kramas med mig. Han är i Vallentuna och kollar på ett rum i en polares lägenhet, han kommer flytta dig förmodligen och jag kommer flytta med för jag är välkommen och vill gärna bo med Gustav, att Daniel sen säger att han brukar gå runt naken gör mig lite mindre taggad men jag tror han ljuger! Hoppas jag slipper Brottby alltså, ett ghetto mot ett annat, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0