Skolstart

Tja
Känns lagom roligt att ha börjat skolan igen. Trevligt att träffa klassen i alla fall. Längtar mest till våren och studenten (eller mest längtar jag till fredag för då ska jag gå på bio och äta dumplings med världens finaste kille). Det har blivit jobbigt jävla kallt ute, måste plocka fram halsduken som jag inte minns vart jag lagt. Men den matchar inte mina vantar så jag får väl sno mammas svarta som luktar fjortis och rök, syrran har lånat den.
Tänkte vara lite töntig och slänga upp en bild på världens mysigaste tröja, köpte den på BikBoks rea nu under julen.

 

Nu måste jag gå ner och sodastreama vatten och duka, mamma och pappa kommer snart med middag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0