shopping

Insåg precis att shopping låter väldigt töntigt... jaja här kommer en rätt så kass iPhone bild på det jag införskaffade idag (minus klänningen, den köpte jag för en vecka sedan(?) men den är så fin så den fick vara med ändå)

Allt är från H&M förutom skjortan som jag haffade på BikBoks megarea (89:-, nypris 299:- OMG) Är lite osäker på den ljusa kavajen, den är jättefin på men frågan är om jag vågar bära den och vad jag ska ha till. Den marinblåa ör jättefin och jag tror den kommer passa bra tillsammans med klänningen med fåglar på. Skjortan tror jag att jag föredrar knäppt faktiskt, och uppkavlade armar, det gillar jag.

Dags att laga middag (och lära mig lagom till jag flyttar på lördag, haha)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Flyttar?!? Vad har jag missat? :D

2012-01-25 @ 18:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0