rummet!

Insåg att ni kanske är lite nyfikna på mitt nya hem (men bara några dagar i veckan, säger mamma, haha)

När första lagret tapet var nerrivet såg det ut såhär, ett fönster och en röd vägg

Syrran fick äran att tapetsera, killarna var fett intresserade och ville lära sig

Daniel låtsas att han inte är intresserad och kollar bort (annars kollade han hela tiden och sa typ: men om jag kollar så lär jag mig ju och då kan jag tapetsera sen)

Sa ju det, han svansade runt henne och inspekterade hela tiden!!

Det blev ett litet fail och killarna fick uppgiften att rätta till det: skära ut en liten bit tapet att sätta i hålet, det är inte helt lätt att mönsteranpassa tapet! (kan meddela att pojkarna misslyckades och det slutade med att Amanda fick skära ut biten, haha)

det blev bra tillslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0