lista

Jag längtar efter att våren ska komma

Jag är ledsen över att jag inte klarar av att hålla tal vilket kommer leda till IG i Svenska B.

Jag äter helst en blodig köttbit, eller nej: en saftig lax, sen sushi. Sen är jag en riktig sucker för potatis och ägg i alla former och kombinationer

Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning studenten såklart!

Det finaste jag vet är att kramas, pussas, sova nära den man gillar, mysa i allmänhet och få komplimanger

Jag läser vanliga kärleksromaner helst, annars gillar jag självbiografier och Mons Kallentofts deckarserie om Malin Fors

Jag är galet stressad över att vi ska skriva projektrapport, att jag måste fixa mina "ej i fas" innan nästa checkpoint annars får jag inte följa med till Istanbul

Jag lyssnar helst på skrillex just nu

Jag drömmer om att flytta ihop med Gustav

Jag blir nostalgisk av gamla biler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0