lista över 2011

2011


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Såklart, åkte utomlands utan föräldrarna för att skriva något. Haha
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade några, så antagligen inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej men jag tror några blev på smällen x antal gånger
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Polen, Spanien och England två gånger
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ja, en lägenhet där jag och Gustav bor tillsammans, fast anställning på favoritjobbet och en crosstrainer.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt.
8. Vad var din största framgång 2011?
Kirrade ett till jobb på stället där jag vill (typ) jobba resten av livet
9. Största misstaget?
Dumpade Gustav, pussade på andra killar, var en fitta och blev dumpad, det är det jag ångrar mest.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jajamän, 40° feber för en månad sen, annars har jag varit frisk!
11. Bästa köpet?
Måste nog säga min vinterjacka, eller min Lumix, svårt val.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, skor och mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Londonresan med Gustav, det var bland det bästa som hänt i mitt liv.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Skrillex i allmänhet, sen några R'n'B hits och Bon Iver
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror jag varit gladare i överlag
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt och varit snäll mot Gustav.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tagit avstånd
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen + mormor och morfar, på kvällen kom även Gustav
19. Blev du kär i år?
Mer kär blev jag.
20. Favoritprogram på TV?
Kollar inte på TV
21. Bästa boken du läste i år?
SKINS
22. Största musikaliska upptäckten?
Gustav lyssnar på rätt okej musik..?
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Fick massa Thomas Sabo smycken så ja!
24. Något du önskade dig men inte fick?
Nej
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Åt tårta, gick på restaurang med familjen och Pojken, åt godaste lammet på Texas Longhorn
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag slutade bry mig så mycket om vad andra tycker hade året varit mycket bättre.
27. Hur skulle du beskriva din stil i år?
Väldigt mikkiela, om man nu kan säga så.
28. Vad fick dig att må bra?
Gustav, jobbet och sprit (haha, kunde inte låta bli)
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Bill Skarsgård
30. Vem saknade du?
Alla och ingen
31. De bästa nya människorna du träffade?
EH

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0