Lång lista

1. Hur gammal är du om fem år? 25! Fett häftigt 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Moa-Li och Sofia 3. Hur lång är du? 165,5 centimeter, halvan är väldigt viktig 4. Vilken är den senaste filmen du sett? Blue Valentine såg jag och Gustav igår, den var helt okej. 5. Vem ringde du senast? Mamma 6. Vem ringde dig senast? Mamma 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Typ: Jag tar ut pengar, kommer nog till dig blablabla. 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms såklart, gillar inte att prata i telefon typ. 9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta 10. När såg du senast din mamma? Nyss 11. Vilken ögonfärg har du? Brun, väldigt fint 12. När vaknade du i dag? Sju gick jag upp iaf 13. Vilken är din favoritjulsång? Hatar all julmusik tror jag 14. Vilken är din favoritplats? Min säng, lätt. 15. Vilken plats föredrar du minst? En plats där jag inte är välkommer 16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en fräsch lägenhet och har en eller två små bebisar, kanske en mops och en katt också. 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret, som skrämmer alla barn? 18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Damnyouautocorrect, vi grät till det i skolan. 19. Hur stor är din säng? 1,20, fett liten 20. Har du stationär eller bärbar dator? Macbook Pro 21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med såklart, fyfan för att sova naken. 22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra, sover på en stor bara 23. Hur många landskap har du bott i? Ett? 24. Vilka städer har du bott i? Stockholm 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor 26. Är du social? Nej, inte speciellt 27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass 28. Vilken är din favoritefterrätt? Smulpaj med vaniljvisp i kopiösa mängder, eller panacotta. 29. Tycker du om kinamat? nej usch, men dumpling och jätteräkor är gott. 30. Tycker du om kaffe? Ja, föredrar espresso. 31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, vatten. Juice och cola om det finns. 32. Sover du på någon särskild sida? Haha ja! På sidan närmast väggen, då är man trygg. 33. Kan du spela poker? Nej. 34. Tycker du om att mysa/kela? MYSA <3 35. Är du en beroendemänniska? Har väldigt svårt att vara ensam, så jag är väl beroende av närhet..? 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja! 37. Vill du ha barn? Ja massa barn vill jag ha 38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska 39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng 41. Vad spenderar du helst pengar på? Pepsi, godis och skor 42. Äger du dyrbara smycken? Thomas Sabo är dyrbart för mig. 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Oj, det är nog How i met your mother. Gossip girl, pretty little liars och New girl är jävligt underhållande också. 44. Kan du rulla med tungan? HEHE JA 45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag. 46. Sover du med gosedjur? Haha asså ja, om jag sover helt ensam så måste jag krama min Kitty. 47. Vad har du för ringsignal? Skrillex - Bangarang, sjukt otippat va? 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, mamma vägrar slänga dem... 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En penna 50. Flirtar du mycket? Haha eh, kan verka flirtig på fyllan antar jag. 51. Kan du byta olja på bilen? Nej 52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inte körkort 53. Vilken var den senaste boken du läste? Franz Kafka Processen,vad fan är det för en jävla skitbok? 54. Läser du någon dagstidning? Metro bara... 55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men jag får Chic varje månad! 56. Dansar du i bilen? Ibland. 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix Megapol? Fick skjuts hem av pappa... 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? klotter 59. När var du i kyrkan senast? Ööh, det minns jag inte, men var i en synagoga i december men klassen. 60. Är du lycklig? Jo det skulle jag vilja påstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0