igår

Mötte pappa på täbys sjukhus igår och hämtade ut lite medicin efter att jag hämtat ut biljetter till The Rum Diary som jag ska se ikväll med Gustav, är fett taggad! Klockan började närma sig fem så vi ringde mamma och sa att vi skulle hämta henne i Mörby, pappa kom på den briljanta idén att vi skulle äta snabbmat till middag, han var sugen på donken men jag skren "NEEEEJ MAAAAX" och han sa okej. Smsade med Gustav som var påväg hem från jobbet men missat tåget min lycka över att få äta Max till middag. Han ringde mig och sa att jag förstörde hans plan, jag fattade ingenting men sen sa han att han hade packat en väska imorse och skulle åka hem till mig efter jobbet och överraska mig (så himla fin kille). Han var i Danderyd så vi bad honom hoppa på tunnelbanan och åka till Mörby vilket han gjorde. När han klev in i bilen var jag så himla glad att jag inte kunde sluta le och pussa på honom, hihi. När alla satt i bilen åkte vi till Max och åt middag, så jävla gott, sen åkte vi hem och mös tills vi somnade.

Bästa kvällen och överraskningen på länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0