första januari 2012

Hej
Gårkvällen var sjukt rolig. Åt middag med Gustav, vi var ensamma hos hans pappa och hade det jättemysigt, Gustav grillade oxfilé, gjorde savoykål, stekte kantareller och lagade rödvinssky. Lätt godaste jag ätit på länge, efterätten blev en äppelpaj som fanns i kylen och vaniljglass. Efter middagen begav jag mig hem till Cecilia i Danderyd tillsammans med Linnea och Cim. Vi hade det väldigt trevligt och mobbade Cecilias pojkvänn lite för att det går renar på gatorna där han kommer ifrån. Vid tio drog vi mot Täby igen för att festa med gamla kompisar från Brottby, vi hade jättekul men det blir lite mycket alkohol för vissa av oss, haha. Fick en trevlig kärleksförklaring av en kille som tydligen mobbat mig när vi gick i åttan, himla roligt. Vid tre tog festen slut och jag mötte Gustav i ensta, vi drog hem till hans pappa och sov i världens skönaste säng och bara mös.

När vi vaknade imorse mådde vi båda bra. Vi åt kokta ägg, oxfilé och mackor till frukost sen gick vi tillbaks till sängen och vilade i två timmar. Vid tolv började hundfan gnälla väldigt mycket så Gustav blev tvungen att gå ut med henne, då klädde jag på mig och började laga lunch, skar två lökar sen grät jag massor och kunde inte fortsätta (ansåg jag). Tur att Gustav kom typ tre minuter efter och hjälpte mig att laga mat. Det blev en repris av nyårsmiddagen fast tre gånger så mycket savoykål för det är så jävla gott och vi hade inte så mycket kött kvar. Vi åt så mycket att vi dog lite, sen städade vi i huset och begav oss till Ensta där vi kollade på Gustavs nya rum och kröp ner i sängen och låg där till pappa hämtade mig klockan fem.

Dagen har alltså varit väldigt chill, det behövdes. tryckte i mig en kebabrulle till middag och fyra bitar ischoklad, är sjukt jävla mätt, ligger i sängen och dör lite. Bilder från kvällen finns på facebook kära vänner, orkar inte lägga in några i bloggen än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0