25:e Januari

Lill-lördag!
Kom hem från skolan för trettio minuter sen, dagen har varit rätt chill om man bortser från att jag är lite smått sjuk. Lider av i princip konstant huvudvärk (dricker massor med vatten), är seg i kroppen och huvudet, mina ögonlock är tunga så det känns som jag ska somna hela tiden också. Sen har jag fått små utslag på min vänstra hand, det är små små röda prickar som varken känns, står ut eller kliar. Har ingen aning om vad det är eller var de kommer ifrån, antog att det var hudkrämen först men i och med att jag inte har några utslag på höger arm så tror jag vi kan stryka den och börja leta andra anledningar. Kylan och "börjar blir sjuk" är högoddsare just nu.

Ville passa på och skryta lite över mina betyg (som inte är speciellt bra om man jämför med vissa andra, men jag är sjukt nöjd ändå) och att jag lyckats bli godkänd i både samhällskunskapen och svenskan. Mamma blev jättestolt när jag visade mina betyg (vilket jag inte trodde hon skulle bli) så jag blev ännu gladare, fan jag är ju som ett litet barn som vill att mamma ska tycka att jag är duktig, haha.


Känner mig dock rätt ledsen över att två MVG:n "försvinner" då jag läser utökat program, men sånt är livet och jag får kämpa på med de andra kurserna istället. Nu till våren läser jag: Människan socialt och kulturellt, samhälle C, Svenska B, filosofi B, psykologi B och religion B samt spanska steg 1. I sam C vet jag att jag inte kommer kunna få högre än G men i de andra kurserna så får jag satsa lite högre iaf!

Nu ska jag plugga lite glosor och försöka att inte äta upp hela asken med tuggummin. En sak till bara: det var ju löning i dag för de flesta som de flesta vet så jag passade på att belöna mig själv med lite shopping i centrum (bilder kommer förmodligen).

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0