torsdag

en gång sjuk alltid sjuk
fick gå hem från skolan för jag mådde dåligt, åkte till brottby och sov bort dagen med hjälp av lite gamla vänner (hehe)
känner mig allmänt låg och nere, vill bara ligga i sängen och gråta hela dagarna men det går inte. Imorgon är en ny dag och jag hoppas den blir bättre, Fia har fest på kvällen vilket känns både kul och jobbigt. Kommer säkert vara fett nere och tråkig, eller så tar jag tag i mig själv och är party! Det kommer säkert bli jättekul så jag ska nog inte ens oroa mig över att jag eventuellt kommer sitta och storböla i ett hörn med en flaska sprit. Överväger att vara nykter också, men jag tror det är bättre om jag tar mig en sup och bli översocial istället HEHE
Nu ska jag fortsätta laga mat och försöka att inte somna i potatismoset, är väldigt seg efter mina kära gamla polare(lol)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Fia

wtf!! DET KOMMER BLI ASKUL!

2012-02-16 @ 21:48:11
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0