Studiedag

Idag har vi studiedag i skolan så jag passar på att jobba. Det har äntligen blivit lite varmare på lagret men mina fötter känner jag knappt, då har jag ändå på mig ullstrumpor och vinterskor, typ uggs men med skinn på utsidan...
På jobbet händer det inte speciellt mycket, jag försöker packa i lagom takt och samtidigt plugga men det går inte så bra, finner det mycket roligare att packa samtidigt som jag pillar på min iPhone, lol.
Gustav ska jobba sent typ hela veckan så jag kommer ändå ha massa tid att plugga efter skolan hela veckan, då gör det inte så mycket att jag inte gör det nu. Eller jo lite, för vi har två prov imorn... Religionen kan jag ganska bra men svenskan, my god vad jag kommer faila, måste börja lyssna på lektionerna (kommer aldrig hända tyvärr)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0