kanske borde förtydliga mig lite

Hej alla söta små bloggläsare! Jag är nu mera bosatt i Vallentuna, jag bor tillsammans med Gustav hemma hos Daniel (+hans mamma), vi är alltså inneboende i deras lägenhet. Vi har ett mycket vackert rum som jag visat bilder på samt en egen liten toalett (som bara besökare eventuellt får beskåda, känner inte för att lägga upp en bild på en toalett, och då menar jag en toalettstol där vi bajsar. Antar att jag nu bara för det kommer visa er en bild på vår söta toalett). Vi har bott här nu i en dryg vecka och allt känns brabra, skönt att flytta från Brottby till ett ställe som är mer "mitt & Gustavs" än bara "mitt", ni fattar? HEHE. Vi har inte riktigt fixat allt i rummet än, vi måste göra ytterligare en runda till IKEA samt hämta lite saker i Ensta och Brottby. Jag känner mig lite smått handikappad utan mina garderober, mina skor, mina väskor, mina hårtänger (?) och böcker, men det får jag leva med ett tag till. Hoppas jag får bo här på riktigt och inte bara är en gäst, det vore lite tråkigt eftersom jag kan (och gör) betala för mig, men beslutet är inte upp till mig!

Ska fortsätta kolla på 90210 nu och kanske plugga

Gustav och Daniel skapade en blogg i helgen föresten! Här hittar ni den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0