Ensam i min pruttodör

Gustav och Daniel bestämde sig för att ta en promenad då ingen av dom kunde gymma idag. Daniel har kört slut på sig och på Gustavs gym var det kräksfest (grupp-pass som slutade med att folk kräktes ikapp). Så jag passar på att plugga lite här hemma i min ensamhet, det är dock lite svårt att plugga då jag inte riktigt har något som bör vara klart inom typ en vecka. Jag har skrivit en kafkaliknande situation men den blev lite väl privat så jag måste skriva en ny, sen har jag även försökt skriva lite om "öst möter väst (Istanbul)" men det går ganska så dåligt så jag sket i det och började läsa CHIC istället. Sen har jag även hetsätit tuggummin som gick ut 18/1-2010, nom nom. Men jag vill faktiskt påstå att jag har varit lite duktig då jag simmat både igår och idag, igår blev det drygt 60 längder och idag blev det 50. 25x60=? orkar inte räkna, ganska duktigt iaf då 40 längder är en kilometer(!) jag ska även simma imorn innan skolan men då får jag simma typ 40 längder för att hinna men det är alltid något! Måste försöka bli av med min träningsvärk också, haha.

Är fett taggad på fredag, då ska jag äta blomkål, dricka cola och pussas
HEIDÅ (nu ska jag fortsätta prutta)

Kommentarer
Postat av: Louise

Weeeei, jag ska också pussas på fredag! :D :D :D

Btw, vad ska du göra i Japan?! :O Med Gustav? :) <3

2012-02-23 @ 22:06:25
URL: http://monreve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0