böcker!

Hejsan alla glada!
Beställde precis pretty little liars boxen nummer 2, har redan läst ut (ok har drygt 100 sidor kvar i fjärde boken) böckerna jag fick i julklapp. De är så spännande och inte alls som serien, de är bättre och framför allt grövre, alltså lite mer action och hemskare händelser än vad som händer i serien, haha. Har även försökt tvinga Gustav att läsa hungerspelen under en längre tid nu eftersom jag(vi) ska se den på bio när den har haft premiär, eller på premiären... WOHO. I alla fall, jag vann ju den första boken i triologin i skolan i ettan men har lyckats slarva bort den eller stoppat den i en låda i förrådet så när jag hittade den (på samma boksida där jag beställe PLL) fast hela triologin i en bok för 75:- )SJUTTIOFEM SPÄNN!!!) på bokrean så blev jag tvungen att köpa även den. Det slutade med en beställning av totalt sju böcker för totalt 300:-, haha så jävla fjantigt billigt, uthämtningen är på ica kvantum i Vallentuna, har nog aldrig varit gladare över att ett paket levereras dit!
Det var väl allt jag hade att dela med mig av, ska återgå till att pusha Gustav så vi kan se big brother, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0