Tisdag

Hej
Idag var jag i skolan i typ 1,5 timme och skrev prov, provet skrev jag på trettio minuter men vi var tvugna att stanna eftersom vi skulle ha religion tre timmar senare. Jag tror att i princip alla i klassen mailade läraren och frågade om man fick skriva hemifrån, haha, givetvis fick man det så det var bara att sätta sig på tåget och åka hem. Väl hemma fixade jag lite i köket sen parkerade jag röven i sängen och började plugga. Vi skriver uppsats i religion och filosofi, jag skriver om hedersvåld/hedersmord vilket är väldigt intressant(!). Började kolla på en 30 minuter lång föreläsning, antecknade, letade upp massa texter inom ämnet, läste och antecknade lite mer. Uppsatsen börjar alltså arta sig, trodde inte att jag skulle hitta någon mer information än det jag fann på typ ne.se, det är faktiskt lite svårt att göra en filosofisk och en religiös koppling men det börjar fungera nu, hehe.

Efter att ha pluggat i över två timmar (insåg jag nyss) tänkte jag antingen sova, epilera benen eller kolla på serier. Jag är verkligen galet trött men samtidigt måste jag epilera mina ben och jag vill gärna kolla på senaste 90210. Tror fan att jag ska sova, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0