snart blir det middag!

Känner mig seg som vanligt och längtar efter Gustav. Jag har lyckats skriva i princip hela min fördupningsuppgift inom religion och filosofi idag (duktig). Så nu förtjänar jag en paus från hedersvåld och hedersmord, fan, jag har ju massa lektionstimmar att skriva på, känns ju jävligt trist att jag bara kommer sitta där och flina för min uppsats är klar.

Nu kom iaf Gustav så nu ska vi laga blodpudding med bacon och stekt riven potatis. Är lite rädd för blodpuddingen då jag inte gillade det som barn men kände att nu var det dags att testa igen, i värsta fall kräks jag, men som tur är har vi massa lingonsylt och ketchup som säkert kommer göra att blodpuddingen går ner. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0