Sista söndagen i September

Heej bloggen!
Känner att uppdateringen är på topp alltså, haha. Nåväl, i fredags hade vi ingen skola (ok vi hade en lektion där vi skulle kolla på en dokumentär, den fanns på SVTplay så jag kollade på den hemma istället, satsigt) istället blev det jobb mellan 15-19.30 och det var så jävla awesome, älskar fan att jobba, det är så himla kul att skolan känns mer hemsk än vad den egentligen är (eller inte) men jag måste gå klart gymnasiet för att få jobb så det är väl bara att stå ut, hehe. Efter jobbet blev jag hämtad av min snälla mami i Mörby och Gustav mötte upp oss i Roslagsnäsby, vi köpte kebabchips och åt tills vi storknade också, väldigt klokt haha.
Igår var jag på födelsedagsmiddag hos fina Jasmine som har fyllt arton(äntligen!), det var hemskt trevligt och Jasmine har bevisat att hon är grym på att laga mat vilket är oerhört bra med tanke på att vårat projektarbete kommer involvera mycket matlagning, haha.
Annars bor jag mest hemma hos Gustav, pussas, går i skolan och pluggar. Har även funnit ett nytt intresse - jogga, alltså seriöst, jag trodde aldrig att jag skulle gilla att springa men det är fan så jävla skönt och kul! Så jag har införskaffat såna där sexiga tighta träningsbyxor och ett par ordentliga löpskor (dom köptes idag och jävlar var sköna, mina fötter typ grät av glädje för att jag inte sprang i converse) jävligt billiga var dom också, 500:- på stadium outlet i Arninge, fick även mamma och pappa att köpa varsitt par promenadskor och dom var supernöjda dom med så förhoppningsvis kommer jag ha promenadkamrater i framtiden :D
Här får ni även en litenbild på skorna

Nu ska jag fortsätta plugga filosofi och samhällskunskap till Gustav kommer och räddar mig
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0