Lördag

Hola!
Sitter i min nya jumpsuit och pluggar lite spanska och svenska, vi har ju prov nästa vecka. Opepp somfan.
Igår fick vi iaf reda på att tentan i politisk idéhistoria inte behöver vara klar nästa vecka, imlämningen blir istället veckan efter lovet. Rätt irriterande tycker jag, vill bara få skiten klar så jag kommer nog skicka in den på torsdag om den känns bra. Vill inte tänka på skolan när jag är i London ju! Men måste prioritera filosofin först tyvärr, den ska vara klar innan lovet. Sen har vi även fått lite läxor i psykologin som ska vara klara innan torsdag, vi ska läsa lite och göra nån fallanalys eller vafan det var.
Men idag tänker jag prioritera att mysa med Gustav, har pluggat slut mig under veckan och förtjänar att ta det lite lungt. Snart ska vi åka till arninge så jag kan köpa en ordentlig vinterjacka innan alla tar slut. Det blir den Didriksson som jag kollat på och skrivit om, fast den har inte blåa detaljer utan röda... Inte lika snyggt men fortfarande en snygg jacka!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0