Kamera och telefon

Är i behov av både en ny telefon och en ny kamera. Det är sjukt jobbigt att släpa runt på min Nikon D90, vill ha en liten och smidig kamera som man lätt kan bära med sig men ändå har utbytbara objektiv. Var galet skeptisk till den Panasonic kamera som Gustav köpte för den hade vridbar skärm, endast touch och inte var en Nikon, men efter att ha kollat runt lite på kameror kom jag (med Gustavs hjälp) fram till att en bra och billig kamera är en Panasonic DCM-GF3 med två objektiv till. Jag förbokade den precis på elgiganten så ikväll ska jag bege mig dit med Pappa och klämma lite på den och eventuellt köpa den!

Här är en bild på kameran, den finns även i rosa/rött och vitt men jag valde en svart för det var den enda där man fick med två objektiv, hehe

Sen är jag även sugen på en ny telefon, har varit helt till mig över nya iPhone 5 som blev en iPhone 4S med tvåkärnig processor, bättre batteri, kamera och upplösning och med hjälpredan Siri!! Haha, ser precis ut som iPhone 4, vilket är bra. Men den släpps i Sverige om drygt en månad och jag antar att den kommer vara sjukt dyr...
Så jag har kommit fram till att jag kommer stanna hos HTC ett tag till, hehe. Och dom släpper HTC Sensation XE snart, den låter väldigt intressant och den kommer inte vara så dyr förmodar jag om man jämför med vad en iPhone kostar...

Tycker den ser sjukt snygg ut på bild iaf, gillar att den är svart med röda detaljer, plus att man får med "grymma" hörlurar från Beats.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Va, du borde köpa iphone ju

2011-10-05 @ 19:14:12
Postat av: Berit

iPhone är mycket bättre!!!!

2011-10-05 @ 19:14:36
Postat av: Adolf

Har hört att nya iphone ska va hundra gånger bättre än HTC

2011-10-05 @ 19:15:07
Postat av: Lotta

Htc? Du är ju för rolig, man ska ju ha en iPhone :)

2011-10-05 @ 19:15:47
Postat av: Sven

IPHONE ÄGER!!!!!!

2011-10-05 @ 19:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0