Studentmössa

¡Hola!
Idag beställde jag min studentmössa! Är så himla taggad på studenten att jag typ dör lite, känns som en evighet kvar ju. Det blev iaf en ganska så simpel med text och silverdetaljer, precis som jag ville ha den, och så har den en liten ljusblå sten fram vilket är mycket fint(jävla tur att man läser sam alltså). Sen hade även abc-gruppen ett samarbete med ziperall så givetvis beställde jag en jumpsut, haha kunde inte låta bli, jag älskar jumpsuits!

Denna blev det, jag tycker den är mycket fin och det är det ända som spelar roll, ni får tycka att den är töntig och ful men det skiter jag i, mohahaha! kostade 788:- med frakt och allt, awesome
studentmössan landade på ca 800:-, satan vad dyrt alltså. Men mina föräldrar är snälla och köper den till mig, tack!

Kommentarer
Postat av: Louise

jumpsuits är awesome! går runt med tom's just nu här hemma, superskönt! :D :D

2011-11-24 @ 21:53:00
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0