sigma 8-16mm

I torsdags efter jobbet tvingade jag min käre far att köra mig till stan så jag kunde hämta ut mitt nya vidvinkelobjektiv, han hade inga invändningar mot mitt förslag så klockan fyra åkte vi från firman, in till stan och hämtade ut mitt nya tillbehör till min lilla leksak (Nikon D90 för de som bryr sig. LOL).
Har inte hunnit leka så mycket med objektivet men är än så länge nöjd. vill testa det i bättre ljus, typ utomhus(?) men har inte haft tid eller ork att släpa med mig kameran ut så vi får väl se om jag gör det i veckan annars blire väl i Krakow 9:e April, HAHA LOL. Här kommer iaf min absoluta favoritbild i svartvitt:

Värt att notera: jag sitter typ en centimeter ifrån honom (ok överdrev men ni fattar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0