Dagens

Dagens humör: Upp och ner, fram och tillbaka

Dagens borde: Haft jeans och mer cash i plånboken, haha

Dagens frisyr: Utsläppt med hårspännen i luggen, as always

Dagens smink: Mascara

Dagens klädsel: Jeans-shorts, t-shirt, jacka och ljusblå converse

Dagens favoritlåt: Coconut tree - Mohombi feat. Nicole  Scherzinger

Dagens planer: Fixa returer, handla smycken och möta upp Gustav på jobbet, blev istället en shoppingtur med familjen i täby centrum och i kista galleria, sen vidare till ICA i arninge för att handla mat. Väl hemma fotade jag alla mina shoppingfynd och fixade/rensade garderoben och Gustav sa att jag inte behövde möta honom utan han tar bussen direkt hem till mig ensam, jag hade matat katten och hämtat kläder åt honom tidigare så han slapp åka hem så det jämnar ut sig lite väl?

Dagens vill ha: Varm choklad med grädde, fick en varm choklad med grädde och chokladsås på Coffeehouse by George och jävlar vad den var perfekt, slog både Espresso house och Starbucks!

Dagens längtan: Pussar

Dagens beroende: Sysslor, jag blir så jävla lätt rastlös

Dagens tråkigaste: Att jag hade världens jobbigaste mensvärk från när vi klev ut bilen i Täby till jag satte min fot i huset igen, fml

Helgens bästa: Att jag fyllde år och fick vara med personer som jag gillar och att vi ätit massa god mat och tårta ♥

Helgens mest efterlängtade: Min födelsedag, lätt. Haha, jag är fortfarande som ett litet barn fastän jag är nitton år

Helgens pinsamaste: Oj vad svårt. Men jag måste säga killen på Texas Lonhorn som klagade på sin megastora köttbit eftersom "hans frus köttbit var MYCKET STÖRRE och de hade beställt samma gram fast av två olika kött" och när han fick allt förklarat för sig skulle han ändå in och bråka med kocken, måste även tillägga att han var en såndär gym-pumpad, brun småbarnsfarsa som tror han är ascool och snygg.

Dagens motto: Ät mat istället för godis så kanske du mår lite bättre, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0