Torsdag

¡Hola!
Idag gick jag bara på Spanskan, vi hade ett muntligt förhör som bestod av att jag och fia typ svarade sí och no på frågor, haha chill. Sen fick vi taco(nachotallrik) till lunch i skolan åt och dog, fick även en pepparkaka av Mattias som jag knäckte i tre delar vilket ska betyda tur (vet inte hur mycket tur jag har alltså, men jag fick iaf tag i den lila bh:n på H&M som jag letat efter i hela stockholm!!). Mamma plockade upp mig i skolan vid tolv och då åkte vi förbi banken sen åkte vi hem och hämtade min jumpsuit och skickade tillbaks den och begav oss mot arninge. Mamma skulle handla lite julklappar till Amanda och lämna tillbaks kläder så jag passade på att följa med för att kolla efter bh:n på H&M(den fanns, som jag skrev...) men jag behövde även köpa ett rutat block för jag börjar nämligen läsa matte C nu på egen hand(finns hjälp att få på skolan en timme i veckan, brabra). Det kommer gå bra hoppas jag, kan inte påstå att jag är duktig på matte men siffror är jag bra på! Kommer börja lite smått nu under lovet men redan första uppgiften är svår så jag låtsas att jag inte kan börja än för jag vill ha en lärarledd lektion först, haha, sämst ursäkt. Nu ska jag återgå till att tugga tuggummi, äta godis och lyssna på deprimerande musik(Secondhand serenade - Goodbye & I'ts not over, vad fan är felet på mig?!).


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0