Tisdag

Idag skulle jag egentligen ha jobbat Stormen skrämde skiten ur mig, vi hade ingen el, jag hade tappat rösten, huvudet och kroppen värkte. Så idag stannade jag hemma för att vila så jag kan jobba imorgon och på torsdag. Jag vaknade för cirka trettio minuter sen, slängde i mig en skinkmacka med massa senap, en näve naturgodis, en klick skagenröra och en alvedon. Kokade ett ägg också men det failade stenhårt så jag slängde det. Om jag känner mig själv rätt kommer jag somna snart igen, ligga i sängen hela dagen tills jag måste duscha och möta Gustav för att prata. Under helgen har det hänt lite mindre trevliga grejer som vi måste lösa, om det nu går.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0