sova kanske?

Har spenderat dagen i sängen och ätit mat. Har gått och blivit sjukt besatt av löskokta ägg med Kalles randiga(kaviar+mjukost för er som inte fattar det). Jag borde ha sovit lite men mensvärken och bajsnödigheten höll mig vaken. Plus att jag inte känt mig speciellt trött, eller i kroppen jo men annars typ inte. Jag har varit duktig denna helg och sovit totalt hela tio timmar!! Dåligt har jag sovit också, vaknar hela tiden och har svårt att somna om, om jag vaknar vid åtta-nio så är det omöjligt att somna om så då är det bara att gå upp och äta(på senaste tiden vaknar jag ofta av att jag antigen är hungrig eller sjukt bajsnödig, what the fuck liksom?). Med tanke på att jag jobbar imorn och måste gå upp 05.40 så borde jag sova snart, typ runt tio. Annars kommer jag vara helt borta imorn på lagret, kommer typ sova samtidigt som jag packa fluidmasters, haha. Jag har väl inte så mycket att säga förutom att jag sover dåligt, har gjort det sen jag slutade med mina "sömnpiller" för en dryg månad sen, men jag orkar inte börja med dem igen, de är så dyra och jag blir seg dagen efter om jag inte sovit typ sju, åtta timmar. Värdelöst.
MEN GOD NATT DÅ GOTT FOLK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0