söndag

¡Hola!
Och så var det söndagskväll igen då. Lite smått ledsamt, haha. Helgen har varit bra och jag har lyckats varva plugg med roligheter(typ leva livet). Har hunnit ganska långt med alla uppgifter som ska in under lovet samt pluggat till kommande prov.
Båda filosofi uppgifterna är klara (nu får jag fan sluta peta i dem)
Båda böckerna är utlästa och citat är plockade
Sista tentan i politisk idéhistoria är klar (här får jag pilla lite om jag känner för det)
Har pluggat religion och sam
Skrivit typ 5 stödord till bilderna som vi ska prata om på spanskaprovet
Skrivit lite om Peru till projektarbetet (helvete ska vara klar idag)

Ja, det var väl det. Känner mig duktig, ok!!!!!
Nu ska jag plugga vidare (läs spela wordfeud) och lyssna på hetsig musik.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0