Onsdag

Så himla slapp vecka i skolan alltså, vi gör inget annat än att kolla på film och äter pepparkakor. Har fått reda på lite betyg i de kurser som slutar nu till jul. Imorn får jag reda på vad jag kommer få för betyg i psykologi, är nervös som fan, hoppas på ett VG! Annars kommer jag gråta, jag har ju förfan kämpat!
Religion: VG
Filosofi: VG
Politisk idéhistoria: MVG
Psykologi: VG?

Oerhört otippat att jag skulle sätta MVG i politisk idéhistoria, kan inte sluta skratta åt det. Päronen lär vara nöjda med betygen iaf, och det är även jag. Blev typ som jag räknat med, men trodde det skulle vara lättare att sätta MVG, hehe...

Nu sitter jag hemma och trycker i mig en banan och en ljummen choklad, vid fyra ska jag röra mig in mot stan och klockan fem börjar jag jobba! Det är i en ny butik vilket är spännande, jobbar bara tre timmar vilket är lite tråkigt, hade gärna jobbar längre(alltså börjat tidigare, haha). Men jag är glad för att jag ens får jobba! Lite smått pinsamt är det dock att min röst inte låter normalt än, några tjejer i klassen var avundsjuka på min heta röst och sa att jag lät kåt(wtf?) när jag snackade. Jag kan åtminstone prata och det är det som är det viktigaste att jag sedan låter som en kåt whiskeykärring får man leva med

Har kommit in i någon jävla PhotoBooth period också, herregud.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0