nyklippt

Nu har jag äntligen klippt mig! Tycker det är mycket bättre att klippa luggen hemma än hos frisören, det är så ofta man blir missnöjd för att dom inte lyssnar eller klipper för mycket (stackars Fia som gick med mössa i två veckor pga för kort lugg, DU VAR SÖT I DEN KORTA LUGGEN SÅ TYST!). Bad även mamma klippa av topparna eftersom de blivit väldigt slitna sen seist jag klippte mig(konstigt, det var typ i augusti...) plus att jag färgat håret och lockat det som en tok på sista tiden vilket kanske inte är så smart, men det blir fint! och jag använder värmeskydd och ssaltvattenspray istället för hårspray!

snygg va?! haha

och här är mina schyssta töjningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0