Mellandagsrea

Idag åkte jag och mamma till täby centrum för att shoppa upp lite av pengarna vi fick i julklapp. Jag var lagom bakis, huvudet värkte och jag mådde illa, köpte en vitaminwater(standard) och började må lite bättre. Vi började shoppingturen på H&M där jag köpte två par sockor och en handkräm, det var väldigt nära att jag handlade en klänning med rådjur på på rean men jag lär bli och det är jag glad för, haha. Inne på BikBok köpte jag en stickad tröja som gick i marinblått och vinrött, har en liknande hemma men kunde inte låta bli att köpa en till, det är mina favoritfärger på stickade tröjor och koftor. Kanske lägger upp en bild imorgon om jag minns! Jag köpte även ett base/top coat för mitt börjar ta slut, alltså jag fattar inte hur de som gör nagellack tänker, sista lacket i bottnen går ju fan inte att få tag i hur man än vrider och vänder på flaskan. Till slut har man ju sumpat ett helt nagellack bara för att man inte kommer åt det sista, idioti. Nu har jag iaf ett nytt som är fullt vilket är bra, höll på att glömma att köpa det, tur att mamma också var ute efter nagellack. Jag köpte också en ny, längre kedja till mitt Thomas Sabo halsbang, har insett att smyckena ibland hamnar innanför urringningen och inte syns, det är ju lite tråkigt så en ny kedja var ett måste! Kom även på att jag behövde ett nytt puder som är bra för huden, det jag använder får jag typ finnar av (eller så är det av all choklad jag äter) så det blev ett från clinique som tjejen på Kicks rekommenderade, det var mycket fint på men jag glömde köpa en ny puderborste så jag måste förmodligen förbi täby centrum i veckan. Fast man fick ju i och för sig med en liten borste i dosan, men den är liten, platt och verkar jobbig så den orkar jag inte använda, haha.

Nu ska jag försöka varva ner lite och sova i tid, men det lär inte vara några problem med tanke på att jag sovit typ fem timmar inatt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0