Måndag

Nu har jobbveckan börjat, kul kul! Idag har jag stått och packat fluidmaster hela dagen, väldigt enformigt men det funkar, hoppas däremot att jag får lite varierande uppgifter under veckan så jag inte dör "den dryga fluidmasterdöden". Har för mig att Abbe bad om hjälp med att inventera lagret så jag ska fråga honom om det imorgon, det vore kul att inventera på ett nytt ställe, jag har sedan tidigare inventerat på både H&M ocg Willy's och det är kul!

Känner att jag måste dela med mig av en pinsam sak som hände idag också. Jag somnade på jobbet, igen. Denna gången somnade jag dock i en stol mitt framför packbordet, tur att man fick sms efter fem minuters sömn, annars hade det varit jävligt illa om någon kom in på lagret och jag sov... Fick dåligt samvete och tog en kortare lunch, inte för att fem minuter är speciellt mycket men jag hade fan inget att göra på lunchen heller, det är inte precis så att det tar 30 minuter att äta en pizzabit och dricka vatten. Tycker ändå att jag varit duktig idag, gjorde klart en hel pall, städade upp på lagret och "jobbade över" 30 minuter. För en gång skull kom 676:an för tidigt vilket bidrog till att jag hann med en tidigare buss från Danderyd och det resulterade att jag var på jobbet klockan sju! Slapp som jag är arbetade jag ändå till fyra eftersom bussen från jobbet passar bra med 625:an som stannar fyra minuter från mitt hus.

När jag klev innan för dörren hemma vid halv sex hade jag fått brev från posten: mina Dr. Martens har kommit! Så jag och mamma begav oss först till Vallentuna för att hämta ett blommogram(?) som hon fått från jobbet och sen svängde vi förbi bilisten och hämtade mina skor. Fick se dom snabbt så det var rätt och det var det. Skrek och fnissade som ett litet barn av förtjusning och glädje, på julafton är de mina som jag får använda hur mycket jag vill! Jag längtar oerhört mycket till julafton i år för övrigt, kommer få allt jag vill ha verkar det som plus att jag är rätt nöjd med de klappar jag köpt också(eller inte). Inte för att julen bara handlar om paket, men come on, alla gillar ju julklappar mer än att umgås med familj och släkt, eller? Haha fan vilken känslokall människa jag är, men det är även min familj så det spelar ingen roll!

Snart är de mina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0