Långhelg igen då!

Idag jobbade jag för sista gången detta år (typ) så imorgon börjar min lilla ledighet! Då hade jag tänkt att åka till Täby centrum och fixa lite saker på banken, köpa en ny locktång (den jag fick fungerade inte... sämst), köpa en puderborste och hämta ut biobiljetter. Vid åtta imorgon ska nämligen jag och Gustav se Simon och ekarna, mysigt, jag ska även bjuda honom på middag och han valde TGI Friday's. Jag har faktiskt gått och suktat efter det hela dagen så jag är mer än nöjd med hans val!

Annars händer det inte så mycket i mitt liv, jag jobbar, tänker, äter och sover. Just det, jag fick nya påslakan idag! Eller fick och fick, jag beställde dem och betalade själv, en julklapp till mig själv liksom, en vecka försent... Får se om jag pallar duscha ikväll (är helt slut) annars bäddar jag rent i sängen i morgon. Nu ska jag återgå till min CHIC tidning, dricka cola och äta tuggummin

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0