för tidigt kalas

Hejhej!
Igår hade Gustav ett "för tidigt födelsedagskalas" (han fyller år nästa lördag). Det var mycket kul även om jag var bitter tidigare under dagen. Det var mest killar här men min kära lillasyster, som var på en aslame fest i Vällingby(?), kom hit med två kompisar och då blev killarna helt till sig och kalaset blev ännu bättre. Idag är jag inte ens bakis trots att vi missade att köpa(och därmed käka) banan och köpa ny resorb, vi fick iaf en halv resorb var och sen sova. Gustav sover fortfarande oc han är sjukt bakis, haha stackare! Själv vaknade man av att man var så bajsnödig att magen typ gjorde ont(min mage har haft en dum-vecka). När jag hade gjort mitt så stack mina höftben ut på ett himla sexigt sätt, märkte att jag var hungrig så jag passade på att rosta mackor. Jag blev fett besviken när osten smakade typ anus men det fanns skinka så då blev jag glad.
Idag tror jag att jag ska städa huset och plugga, kanske kolla på 90210 också (är äntligen inne på fjärde säsongen!!!). Sen kanske vi måste åka runt och döda lite också, någon har förstört Gustavs dator. Är jag hemsk om jag typ gråter för att jag är så glad att det inte var min mac som gått sönder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0