Dr. Martens

Jag glömde berätta! När jag och mamma var i stan igår blev jag så jävla sugen på ett par riktiga Dr. Martens kängor, hatar mina från skopunkten som jag har nu... Vi sprang runt i några butiker men fick snabbt reda på att de är slut i storlek 38 i hela stockholm. Blev lite besviken men hade redan förstått det. Hittade iaf ett par i 38, ett par mörkblåa som var skitsnygga till blåjeans. Men då tvekade jag, de kostar ju ändå ca 1500:- och jag vill helst ha svarta. Mamma sa att hon kunde köpa dom åt mig i julklapp men att jag då får vänta till julafton innan jag börjar använda dem. Jag sa att vi istället skulle kolla webshoppar när vi kom hem vilket vi har gjort lite smått igår men verkligen försökt somfan idag. Hittade inga 38:or, blev ledsen, försökte beställa från England men det failade. Hittade sen nyss ett par på en Svensk sida i rätt storlek. Skrek av lycka och beställde dem. 1238:- kostade de, kommer fram om en vecka. De blev en i modell Pascal vilken är samma modell som den blåa jag testade igår. Här kommer bilder, tycker faktiskt inte alls att det är så stor skillnad mellan de olika modellerna, de har lite olika sömmar och dessa är lite blankare. Att det sedan är herrmodell på mina bryr jag mig faktiskt inte om, jag är ju ganska manlig så höhö

Nu kanske ni tycker att jag är tråkig som vet vad jag kommer få i julklapp men så har det alltid varit. Jag och syrran skriver fortfarande önskelistor och vi får nästan alltid allt vi vill ha(om jag hade skrivit iPhone, iPad, ny TV och en resa till London hade dom givitvis sagt nej, man får ju tänka sig något/några saker inom rimlig prisklass).
Det här är vad jag önskar mig i år (kul att kolla tillbaks sen och se hur jävla bortskämd man är/var)
En väckarklocka (standart, blir aldrig nöjd) nu en philips wake-up light sak, de är fan grymma!
En locktång från Björn Axén (jag suger på att locka med plattång)
Sockor till mina Hunterstövlar
Pretty Little Liars bokserien
Mons Kallentofts 5:e bok
Sen är ju alltid Sabo berlocker välkomna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0