ACE!

Hej
Igår blev det ACE med Gustav, Rune, Sara och Vinston. Var mycket trevligt och jag lyckades bli full på cider, väldigt ovanligt, fick ta smällen imorse. Jag kan inte dricka vin eller cider (typ max en cider och en smutt vin) utan att må sämst dagen efter, om jag dricker vin spyr jag och det var nästan samma sak med cidern idag. Måste vara allergisk mot något i vin/cider för jag mår aldrig såhär när jag dricker sprit. Schysta problem man har va? "Åh nej jag kan bara dricka starksprit", haha. Tror vi blev lite rökförgiftade igår, bruden som var DJ verkade tycka det var hemskt kul att leka med rökmaskinen, kul att man inte ens såg varandra ibland för det var så tjockt med rök. Eller inte. Efter Ace, runt två drog vi till donken och åt lite mat, Gustav köpte milkshake och jag kunde inte låta bli att smaka, fail nummer två. Fick så jävla ont i magen att jag trodde jag skulle gå sönder, började nästan gråta och kunde knappt gå. Vilket var kul när vi i Danderyd blev tvugna att springa till bussen, då ville jag dö. Sprang samtidigt som jag vek mig, skrattade och grät. Har en tendens att skratta väldigt mycket när jag springer med andra människor, fattar inte varför...

Sen måste jag bara få spy galla över en till sak: folk som spyr på tunnelbanan, perrongen och bussen. VAD ÄR FELET PÅ ER!? OM MAN ÄR ASFULL BORDE MAN INTE FÅ ÅKA BUSS ELLER TUNNELBANA UTAN KRÄKSHINK/PLASTPÅSE. Det är så jävla äckligt med nerspydda vagnar och golv, nästan så man spyr själv vilket både jag och Sara nästan gjorde igår när vi kom på en vagn där de hade varit kräkfest, hörde en tjej berätta "Först spydde en, sen en till och sen ännu fler!". Ni kan ju tänka er hur fräscht det var på den vagnen, vi hoppade av vid universitetet och bytte vagn till en som var mindre fylld av fyllespyor.

Här får ni se en fett snygg bild på mig.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0