Lista

BRUKAR DU KOMMA I TID:

Ja. Oftast tidigare än utsatt tid.

HAR DU BRA KONDITION:
Hahaha nej, kan gå mycket och snabbt bara.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Förra veckan kanske

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött, mätt och seg.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart, eller mörka iaf.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Typ igår, lider av grova humörsvängningar för tillfället, stackars Gustav säger jag bara.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Jaa, förutom att jag blev lite ledsen och Gustav är sjuk

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Citron te, carlshamns chokladhavredryck eller juice

KAN DU LAGA MAT:
Jadå, är inte så bra på kött dock (tror jag)

ÄR DU NYTTIG:
Inte speciellt.

ÄR DU BLYG:
Ja, eller ganska så.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Halv åtta

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Öh, det minns jag inte, kollar bara på filmer och serier på mitt playstation...

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Crash Bandicoot och tekken

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Några glas vin

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Alltså inte vad jag minns, eller jo, på en öde väg i Ensta mitt i natten.

JAG SOVER:
Varje natt (om jag tar piller, annars kan jag vara uppe i två dygn helt utan större problem, hehe)

VAD SA DU SENAST?
“Jag går och pluggar” haha seriöst, jag sa det och gjorde klart läxan vi fick idag. SATSARN!

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nä, klarar inte av att vara dyngrak, snäll(blir så bitchig när jag är full), dansa och lyssna på bra musik och sova i tält bland massa människor i flera dagar/nätter, hotell dock, finns det på festivaler?

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Jag ringer inte, jag gråter eller öppnar ett textdokument på datan och skriver

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Massage och pepsi, åh har bara druckit 0,5L idag. Abstinens

HAR DU SNYGGA SKOR:
Eh ja, massa converse, sneakers och kilklackar

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
HÖÖÖÖRBLLLLGEH

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Nej i Gustavs.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Inte vad jag vet iaf

HAR DU KÖRKORT:
Nej.

ÄR DU ENSAM NU:
Nej, Gustav kom precis

VAD LETAR DU EFTER?
Pepsi.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Fredag och lördag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0