TYP MYCKET

Onsdag
Köpte en muffinsbok och en kortlek och bakade muffins!


Torsdag

Cecilia och Linns skiva, temat var filmkaraktärer och jag var Napoleon Dynamite, Louise var snygg, Linnea var Lara Croft från Tomb Raider (vi på bilden liksom, fast Louise har mina glasögon hehe... dom andra var också coola men jag har inga bilder) Kvällen var galen och kul och jag var stört full med tanke på att jag levt på mackor och frukt hela dagen, fail

Fredag
Vaknade och var jävligt bakis och missade första lektionen i skolan, LOL. Sen hittade jag min telefon och den vägrade starta så jag fick panik och trodde jag hade haft sönder den (minns att den tappades en massa kvällen innan...) så jag slängde på mig mina kläder, kollade upp tåg samt buss hem till mig där jag skulle hämtat mitt kvitto och annat som behövs för att sedan bege mig till elgiganten i arninge och lämna in telefonen. Halvvägs till tåget inser jag att min plånbok är borta och då brister det, jag börjar svära och gråta sen springer jag upp till huset och letar som en idiot men hittar inte plånboken. Inser att jag missat tåget så jag lägger mig fullt påklädd i sängen och gråter som ett litet barn. Det är nån gång här jag kommer på att jag ska testa stoppa laddaren i telefonen så när jag slutat gråta lite stoppar jag in sladden ti telefonen och "laddar" lampan lyser. Lyckat Micaela, tänker jag, en trasig skärm. Jag väntar en liten stund och testar sedan att starta telefonen och det funkar (jävligt segt dock) så jag börjar gråta lite till, när jag fått igång telefonen kollar jag batteristatusen och ser att den står på 2% och då börjar jag skratta ocg gråter lite till. Att hitta plånboken var nu mitt nya bekymmer, jag kollar igenom Gustavs Frack och ringer honom sedan när jag insett att: FAN DEN ÄR INTE I HUSET!!! och minns något om Cecilia och mina värdesaker (pinsamt, men jag hade en BagInBox i världens minsta väska) JAJA, Gustav svarar och jag berättar allt och han svär på att plånboken var med mig hem och bad mig leta lite till, så jag letade och snyftade (stackars Gustav, vad för tjej är det han har som inte kan hålla reda på sina saker!? GAH) vi lägger på utan resultat, han kollar sin jacka och jag kollar min igen och vad ligger då inte i min vänstra bröstficka? JO MIN FUCKING PLÅNBOK!! Då skrattar jag och smsar Gustav som jag antar fick en mindre panikattack på jobbet, herregud stackars kille.
Jag bestämmer mig för att skita i Tyskan så jag bakade nyttiga mellanmålsbars och mötte upp amanda i centrum och shoppade smycken istället (gick faktiskt förbi skolan och hämtade alla böcker som jag behövde för att kunna plugga!)
såhär smarrigt ser det ut när man bakar nyttigt (LOL)

Lördag
Kände mig lagom fet och nere så jag bestämde mig för att äta bra och nyttigt resten av året typ (eller inte) så jag köpte vindruvor och jordgubbar och mös mest hela dagen. Denna bild får symbolisera min lördag då jag satte i massa söta etiketter i min muffinsbok medan Gustav fällde träd

Söndag
Idag har jag inte gjort så mycket alls, typ virkat klart en kyckling, kramats, lagat mat och läst lite i en bok som vi måste läst ut innan Polen på Lördag.
Katten är ett litet mongo

Och jag har gjort en ny Snapple fun fact tavla!

hade faktiskt så de fyllde hela tavlan men insåg att två var likadana så FML

Ni som orkade läsa, hoppas ni inte kräver tillbaks tiden jag just tog från erat liv

Kommentarer
Postat av: Louise

lägg upp bilden på dig, mig och lenny på fb! <3

och AWESOME tavla!!!!!!

2011-04-03 @ 20:36:19
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: Fia

hahahahaha <3<3

2011-04-07 @ 17:29:04
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0