måndag igen

idag har jag jobbat från sju på morgonen till klockan tre på dagen. Känns bra men är lite ledsen för jag frös och telefonen i princip var död. Men tiden gick fort och på vägen hem åkte vi förbi apoteket och köpte lite vitaminer och sen drog vi till någon jävla hälsobutik i coophuset och köpte zinktabletter, känner att jag ska typ vårda min piercing asbra eftersom jag inte gjorde det i helgen. haha sämst jag är, men den mår bra, kommer knappt någon sårvätska ur den, inte gör den ont heller men kliar gör den ibland men jag har för mig att sår kliar när de läker, eller har jag fel?
Nu borde jag pressa in lite tyskaglosor och kolla upp lite info inför analysuppgiften som jag borde börjat på (och då menar jag att jag ska ha skrivit lite mer text än bara en rubrik och mitt namn) men politik är ju hemsk tråkigt och olika politiska system känns så trista att studera, kunde vi inte typ bara... få böcker. Ja det skulle vara en bra början.
Börjar inse mer och mer varför folk kallar mig bitter, men jag är hemskt trött och sugen på coca cola zero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0