1 september

Gillar att vakna klockan sex på morgonen utav att resten av familjen bråkar om duschen
min jävla huvudvärk från igår blev bara värre så ingen TEG dag för mig,
ganska så mysigt att ha så jävla ont i huvudet att det känns som man ska spy
tur så gick det över och huvudvärken är inte lika jobbig
dricker en massa vatten, tar lite piller och typ sover men inget verkar hjälpa
jag och louise som skulle bokat piercingtid idag och piercat oss :(
Nästa torsdag, så smäller det, ska försöka bli av med min snuva också
septum+snuva låter inte speciellt smaskigt
nu ska jag ner och ta en macka med fem kilo örtsalt på och försöka att stå emot frestelsen att dricka upp mammas två liters cola, jag måste sluta dricka massa läsk, pappa sa att vi kanske kan köpa en soda stream
men då måste vi sluta med läsken och hålla oss till bubbelvatten. Det kommer funka i veckorna men på helgerna då ska jag fan ha cola (vi andra i familjen ska inte lida bara för han dissar läsk helt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0