söndag = snart ny vecka!

Har varit helt besatt av från och med du sen i fredags - lördags
jag som hatade den låten, herregud
igår var jag inne i stan en snabbis med louise och cecilia, vi var inne på typ två affärer men det var soft
cecilia skulle iväg på pyjamasparty på kvällen men hon kunde inte ta med fler folk tyvärr och det blev inget tjejmys hos cim heller så jag chillade hemma med en bok (precis som jag skrev), inte fan pluggade jag iaf
hyrde två filmer som jag kollade på
Alice in wonderland & invention of lying eller vad fan den hette, alice var lätt bäst
idag har jag sovit, promenerat till ica, knarkat från och med du, läst och skrivit klart typ hälften av min del till grupparbetet om kina som vi ska redovisa veckan innan lovet. duktig tjej. HEHE
Nu väntar jag på att middagen ska blir klar (fajitas!) så jag kan fortsätta lyssna på samma låt och sova
fan vad kul, haha

Kommentarer
Postat av: Cecilia

den låten är fin, som du! <3

2010-10-17 @ 22:20:27
URL: http://ceciliagosh.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0