cupcakes

ser ni hjärtat? det gör i alla fall jag.
kakao, grön och röd karamellfärg (det här är inte alla, jag gjorde 10 st)
knallrosa frosting på kladdkaksmuffins!
eftersom jag är man gjorde jag några gröna (men då jag även är kissiecool så blev majoriteten rosa...)
sugen eller?
Gör valfri muffinssmet (helst inte kladdkaksmuffins, det blev en grop i varje muffin)
Sen blandar du:
1 dl florsocker (du kommer säkert behöva ha i mer för att få en hård smet)
1 krm vaniljsocker
1 tsk vatten (helst lite mindre)
BLANDA
droppa i lite karamellfärg och blanda ordentligt. Smeten ska vara ganska hård men man ska kunna
bred den på muffinsarna.
OBS. Muffinsarna ska vara kalla innan ni kletar på frostingen, men det är ju ganska uppenbart, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0