27 oktober

har precis läst ut skin som jag fick låna av cecilia
grät lite. boken var bra och nu är jag hemskt trött
kungarna av tylösand börjar inte för än om cirka trettio minuter. vill sova nu. vill se kungarna. vill dricka cola. nej pepsi.
borde skriva lite argument till morgondagens debatt kring israel-palestina konflikten. Jag har bara en faktatext med lite analys. tur att jag inte kommer vara med på debatten - jag lämnar in en text istället (duktig tjej)
jag tror jag har feber. känner mig sjuk så jag tänker bara gå på svenskan i morgon, äta lunch och dra hem och sova. känner hur fin närvaro jag har.
ska försöka resa mig utan att ramla, är yr till och från fortfarande när jag står upp. illa. men jag tänker fan inte pissa i sängen. haha vafan händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0