21 oktober

idag hade vi studiedag så jag passade på att jobba (jag älskar mitt jobb ok?)
fick en mini-packkurs i typ en timme där jag packade porslin, vaser och böcker.
Det är mer komplicerat än vad det låter
man måste liksom slå in allt rätt och packa sjukt tätt så inget går sönder osv...
annars har jag väl bara packat mina söta fluidmasters som vanligt, tyska har jag även pluggat och jag har lyckats lära mig hur man böjer verb. roligast är att böja "jag kommer". haha helvete vad jag och mattias skrattar
vi är hemskt mogna. sen har jag även skrivit cirka ett a4 om israel-palestina konflikten. man blir bara lack alltså, sen ska vi ju även debattera. israel vs palestina (här är jag) och FN, skjut mig, jag skriver bra men inte fan kan jag argumentera muntligt. så jag lär vara sjuk nästa torsdag, för jag är kissiecool
nu måste jag kolla hur min paj blev som jag har bakat. Gjorde eget skal och sen vegetarisk fyllning
ja, det är en matpaj. jag älskar mina matlådor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0