19 oktober

har precis pressat fetaste cupcaken och en halv donut med glasyr, mår illa och känner mig duktig
fast cecilia är lite bättre för hon gymmar medan jag svullar... haha
läste precis på fias blogg att någon elev på TEG är sjukt allergisk mot saffran (kollade precis skolmailen och det stämmer) TACK!!!!!!!! ÅH VAD JAG HAR LÄNGTAT EFTER DENNA DAG! INGE MER SAFFRAN I MATEN <3
Dagens lunch var väl inget att hurra för heller fastän det varken var fisk eller saffran i ... öh jaja
insåg precis att jag glömt bort varför jag skrev detta sjukt ovärda inlägg
tschüss!

Kommentarer
Postat av: Louise

vill också ha cupcakes :( <3

2010-10-19 @ 22:54:53
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0