12 oktober

idag har jag jobbat från sju på morgonen till klockan fyra men ändå så kom jag inte på något spännande blogginlägg som skulle klått gårdagens. där försvann min kissiecool status. fan.
well, well, jag har införskaffat en HDMI kabel och en adapter till datorn så nu kan jag kolla på film på en 42" skärm istället för en 13". Känner mig cool. kissiecool.
okej jag ska sluta. let's move on
jag har råkat spräcka ett blodkärl i min högra ögonpåse (ni vet, sånadär påsar man får under ögonen om man är trött, vilket jag är konstant enligt mina påsar under ögonen) så det är ett litet smaskigt rött märke under ögat alltså. fint. sen har jag även blivit invaderad av finnar, jag har lyckats få en under ena näsborren vilket också betyder att den ligger delvis under min piercing, men det är en såndär som bara är hård och gör ont men syns knappt på huden. Mums. Men jag ska inte klaga för jag fick lönebesked idag och jag har nu börjat skatta. känner mig vuxen, verkligen.
jag bjuder på två otroligt skarpa och charmiga bilder från en av dagens kisspauser

Kommentarer
Postat av: Louise

DU är snyggast jaaaa<3

Hahah, braaa, den förtjänar att dö!

2010-10-13 @ 14:12:00
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0