11 oktober

måste upprepa jasmines facebookstatus: klockan är sju, det är kolsvart ute, underbart.
sen är ju många intresserade av att se vad jag arbetar med, vilket har framgått ganska starkt bland kommentarerna så jag gjorde en liten bild till er nyfikna små fillurer
(jag kunde inte låta bli, jag VET att ingen kommenterat och undrat vad fan det är jag jobbar med egentligen, men jag har haft denna tanke hela dagen och känns mig jättecool, typ som kissie. kissiecool)
självklart vill ni ju att jag ska förklara bilderna också, annars känns det ju ganska menlöst att visa bilderna om det ändå inte är någon som fattar. so here it goes
1. jag tar en plastpåse och fyller den med fyra små runda saker och en såndär stor svart sak (är det den stora svarta saken som är flottörventilen eller? jag har aldrig riktigt fattat) sen knövlar jag ihop plasten så påsen försluts.
2. Jag trycker lite på kartongerna så dom vecklas ut och så pressar jag ner påsen med godis i (självklart menar jag det som jag skrev över, men ibland önskar jag att det var godis jag packade ner i påsar, det hade varit gott.) och sen stänger jag den lilla, gröna kartongen. Och sen upprepar jag samma sak femtio gånger. per kartong.
3. Jag lägger ner mina femtio packeterade flottörventiler i en stor kartong som jag sedan tejpar ihop och staplat på en pall. 3x4 kartonger.
vilket fancy jobb jag har va?
Hädan efter kommer jag hänvisa alla som frågar vad fan jag jobbar med till detta inlägg, för det behövs, bilder, ironi och en massa text för att ni ska förstå. Funkar liksom inte bara att förklara.
(obs. för er som inte uppfattat min ironi i detta inlägg så skriver jag här och nu: JAG ÄR IRONISK IDIOTER, DETTA ÄR INTE ETT SERIÖST INLÄGG. Är mina inlägg någonsin seriösa? Det var ju en jävligt bra fråga, vi kör en omvänd frågestund, där ni besvarar frågan jag just ställde. Ja/nej? Är det för mycket begärt? Är det? ÄR DET?)

Kommentarer
Postat av: Linnie

Hahaha, skön du är!

2010-10-11 @ 20:06:12
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Linnie

Hahaha, skön du är!

2010-10-11 @ 20:07:10
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Fluidmaster <333

2010-10-11 @ 20:17:36
URL: http://ceciliagosh.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0