klagovägg

vet inte
är bara riktigt frustrerad. orkar inte skiva en vetenskaplig uppsats och källhänvisa drygt var femte sekund
kan man inte göra som typ förut bara skriv med källorna, GAH
Jaja så är ju tydligen inte fallet. Jag är ändå duktig och har skrivit en och en halv sida (på datorn, vem använder anteckningsblock nu för tiden?) har fastnat på biverkningarna frontallobssyndrom och personlighetsförändringar. jag var duktig nog att börja med den svåraste (den jag hade minst information om) och nu i skrivandets stund kommer jag på att det är ju bara att börja med den andra istället, vad fan är problemet liksom?
illa
ikväll ska jag dippa gurka med cecilia och louise samt mysa framför flickorna på klitteholm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0