22 november

lol
kollade uppe i högra hörnet på data och trodde klockan var 22 men sen insåg jag att det var dagens datum.
fail
Tänkte skriva ett sjukt random inlägg om helgen(säg mig vilka inlägg som inte är det? lol igen)
I fredags mös jag hemma hoc cecilia med henne och louise vid åtta var allt godis och all chirre med dirre slut och vi ville typ sova. men det gjorde vi inte, vi kollade på idol och spelade spel och sen vid halv tio drog vi till donken i norrtälje. vet inte riktigt hur vi kom på idén, det måste varit cecilia, jaja, vi svullade iaf milkshake, glass, pommes, paj och cecilia köpte emmentalerhjärtan (sånadär ostfyllda friterade godingar!) sen när vi var övermätta drog vi in till stockholm och sen åkte vi hem, kollade på cirkus möller och sov.
På lördagen drog Louise och jag iväg tidigt, hon skulle jobba och jag skulle till uppsala
kom hem igårkväll och möttes av en mumsig kladdkaka på köksbordet. Vispade lite grädde och åt en bit
okej två bitar.
sen sov jag. GÖTT

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hahah det var ju ni som sa att vi skulle dra till donken!!!!!!!

2010-11-22 @ 20:34:44
URL: http://ceciliagosh.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0