1 november och veckans planer

idag har jag jobbat (förvånade? nej, trodde väl inte det)
jag har väl tänkt och analyserat allt som hände i helgen och jag skäms till viss del för saker jag gjorde
men nu skiter vi i det och tackar Cim som bjöd till fest i lördags ♥
Jag har kommit fram till att vin är bäst, rihannas musik är grym och MAX gör jävligt goda hamburgare
i morgon ska jag jobba mellan sju och halv fyra, sen mellan sex och cirka tio, det gör mig glad
jag slipper tänka på privata saker, all fokus ligger på jobb
på onsdag får jag sovmorgon till halv åtta sen drar jag iväg till jobbet och vet inte när jag slutar, förmodligen vid klockan fyra men det är okej.
Torsdag och fredag blir det också jobb från 7-15.30, förhoppningsvis klämmer jag in Bowling med trevliga människor från klassen någon kväll innan lovet tar slut också
det går bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0