relax, take it easy

oh my god
jag är klar
jag är klar med min portfolio i grafisk kommunikation B.
Vill gråta av glädje, jag är trots allt ingen media tjej, sam sam here i come!
har även lyckats pressa ur mig en 70-80% klar fördjupningsuppgift som jag trodde jag skulle spilla många tårar över, nu ska bara läraren ge mig feedback sen kör jag ett race med mamma på torsdag och mailar den senast på lördag. Kommer gå toppen, det känns som det, det måste gå bra annars kommer jag inte kunna koppla av, ångesten kommer döda mig och jag kommer straffa mig så hårt.
Läst ut min bok på cirka femhundra sidor har jag också gjort, den var så dålig, så fail, så jävla ful. Jag hatade den från början till slut, men ändå så tvingar jag mig att läsa ut den, precis som jag gjorde med dvärgen och helvete vi har diskussion på den boken antingen i morgon eller på onsdag, anus
men nu ska jag börja läsa en shopaholic i NY, gillade inte ettan speciellt men filmen fick mig att vilja läsa alla böcker och när den bara kostade tjugo kronor på myrorna så kunde jag inte låta bli att köpa den. Den ska vara utläst innan usa har jag bestämt, för jag ska ta med anda böcker dit, jag har redan börjat packa, dock mest underkläder - sådant som jag kan kasta där nere, samma sak med böckerna, bara att kasta, ingen som kommer sakna dem, känns så himla bra, kastar massa jobbiga saker som fyller min garderob och mina lådor och kommer hem med massa skor (vilket jag hoppas jag gör) och en massa bilder såklart.
Nu börjar csi och jag ska läsa lite bloggar,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0